Cfare është ISO 9001?

ISO 9001 është standardi që përcakton kërkesat për një sistem të menaxhimit të cilësisë. Ndihmon bizneset dhe organizatat të jenë më efikase dhe të përmirësojnë kënaqësinë e klientit. Një sistem i menaxhimit të cilësisë është mënyra se si një organizatë mund të përmbushë kërkesat e klientëve të saj dhe palëve të tjera të interesuara që preken nga aktiviteti i saj

Kush mund të zbatoj dhe të certifikohet me standardin ISO 9001?

ISO 9001 është i përshtatshëm për te gjitha organizatat pavarsisht nga objekti, madhësia dhe sektori i aktivitetit. Kompanitë e madhesisë së vogel që nuk kanë ende personel të përkushtuar për cilësinë mund të gëzojnë përfitimet e zbatimit të standardit - ISO qe ka shumë mundesi, burime për t'i ndihmuar.

ISO 9001: përfitimet
  • Manaxhon punen në mënyrë më efikase, duke shpërndarë detyra dhe përgjegjësite për përmirësimin e cilësisë së punës të secilit. Kjo rrit produktivitetin dhe efikasitetin, duke ulur kostot e brendshme.
  • Përmbushë kërkesat e nevojshme ligjore dhe rregullatore të tregut.
  • Ndihmon biznesin te zgjerohet në tregje të reja, pasi shumë sektorë dhe klientë kërkojnë ISO 9001.
  • Ndihmon ne identifikimin dhe adresimin e rreziqeve që lidhen me organizatën.
  • Vlerëson kontekstin e përgjithshëm të organizatës duke përcaktuar se kush ndikohet nga puna juaj dhe çfarë presin nga ju. Kjo ndihmon në qartësimin e objektivave dhe identifikimin e mundësive të reja për bizneset.
  • Rrit besimin në produktin/shërbimin nga ana e klientit duke u siguruar që vazhdimisht i përmbushni nevojat dhe rrisni kënaqësinë e tyre. Kjo do te të sjell përsëritje te porosive, klientëve të rinj dhe rritje të biznesit.
  • Cfare përfitimesh do të sjellë për biznesin apo organizatën?
    Implementimi i një sistemi të menaxhimit të cilësisë ndikon pasi:
  • Qeveria apo administrata publike i japin prioritet kompanive që janë certifikuar me ISO 9001, në pjesmarrjen në tendera te ndryshem.
  • U jep siguri pronarëve dhe drejtuesve të kompanisë për mbajtjen gjithmonë nënkontroll të aktivitetit.
  • Siguron që përmirësim i arritur varet nga një sistem manaxhimi dhe jo nga nisma të izoluara.
  • Rrit besimin në produktin/shërbimin nga ana e klientit duke u siguruar që vazhdimisht i përmbushni nevojat dhe rrisni kënaqësinë e tyre
  • Kerkese per oferte
    Ju lutemi plotësoni formularin më poshtë dhe do t'ju kontaktojmë deri në fund të ditës tjetër të punës për tju ofruar një oferte të përshtatshëm për nevojat tuaja.
    Powered by NEX-Forms
    sqAL